Juist in deze tijd stroomt er veel vrijwillige energie.Van buurtinitiatief en burenhulp tot grote georganiseerde hulpactiviteiten. Dat gebeurt op veel manieren, in georganiseerd en in spontaan verband. Maar hoe hou je deze energie vast? Wat als er zich heel veel mensen tegelijk als vrijwilliger aanmelden en dan krijg je de hulpvragen niet? Of je kunt niet bij mensen terecht omdat ze kwetsbaar zijn. Hoe ga je dan toch op een goed manier invulling geven aan die vrijwillige energie? En wat is dat nou precies?
Tijdens dit webinar komen deze vragen aan bod en gaan we met elkaar in gesprek om inzichten en ervaringen, maar ook vragen en knelpunten met elkaar te delen. Om zo samen een stap te zetten in het duurzaam en blijvend inzetten van betrokken en enthousiaste vrijwilligers.
Deelnemen aan dit webinar?
Wat leuk dat je op 4 juni om 12.30 uur wil deelnemen aan het webinar “Vasthouden vrijwillige energie, hoe doe je dat”. Deelnemen kan door te klikken op deze link.
Het webinar wordt uitgezonden via Microsoft Teams. Je kunt doorgaan zonder account door te klikken op “Doorgaan in deze browser” of met eigen Microsoft account inloggen op “Uw teams-app openen”. Dan kom je bij het startscherm van het webinar.
Ons advies is om van te voren even te testen of het in je browser goed werkt. Neem je als gebruiker deel dan gaat dat best via google chrome, de Teams-app of Microsoft edge , maar als je anoniem inschakelt, dan kan het ook via andere browsers.
Deelname aan het webinar is gratis.
Later terugkijken
Kunje er niet bij zijn, geen probleem. We nemen het webinar op en zullen het hier ook delen.