De kunst van het opzetten van een jongerencampagne

ProfielfotoYvonne Snelders 04-11-2020 1008 keer bekeken {0} reacties

Begin

18-11-2020 om 09:00

Einde

18-11-2020 om 10:00

Maximaal aantal aanmeldingen bereikt, je kunt je niet meer aanmelden.

Locatie

Kennisboostsessie via MS Teams

De kunst van het opzetten van een jongerencampagne | Spreker: Marije van der Kruk - Program Officer bij IVN, Instituut voor natuureducatie en duurzaamheid, Zuid-Hollands Landschap en De Groene Motor | Betrekken van jongeren


In deze kennisboost-sessie zullen Marije van der Kruk en de trainees Melissa de Raaij en Jospehine Bosch de jongeren campagne Nature Impact Days toelichten. Ze delen de geheime ingrediënten van het bereiken en enthousiasmeren van jongeren bespreken. Ook zal Marije iets vertellen over het MDT/Groen Traineeship en het samen met jongeren een project opzetten.

Deze kennisboost-sessie wordt verzorgd door Marije van der Kruk.

Marije van der Kruk

Zij werkt aan het project De Nieuwe Groene Vrijwilliger bij De Groene Motor en IVN Natuureducatie in Zuid-Holland. Ook twee van de Groene Trainees die hebben meegewerkt aan het Nature Impact Days zullen erbij zijn: Melissa de Raaij en Josephine Bosch.

Je kunt ter voorbereiding en om in de stemming te komen alvast een kijkje nemen op:

www.natureimpactdays.nl en

https://www.instagram.com/natureimpactdays/

 

Aanmelden

Je kunt je niet meer registreren voor deze kennisboostsessie. Wil je toch nog graag deelnemen? Dat kan! Op het tijdstip van de sessie kun je deelnemen via deze link in Microsoft Teams
Toch nog gemist? We nemen zoveel mogelijk sessies op zodat we de kennis kunnen blijven delen. De opnames worden t.z.t. gedeeld op onze site.

Kennisboostweek Nieuwe Gezichten: de kennis voor de een is de inspiratie voor de ander  

Partners:     Movisie

Cookie-instellingen