Als een non-profit organisatie is het niet altijd makkelijk om de jongere doelgroep te bereiken. Wat motiveert hen, wat vinden zij belangrijk en waardoor worden zij gemotiveerd om iets voor een ander te doen? Wendy Kakebeeke, directeur van Young Impact en Martijn van Kesteren, Marketing Superhero zullen een antwoord geven op deze vragen en ingaan op de stappen die je kunt zetten om de jongeren te bereiken op een creatieve manier.
|
|
Op een heel interactieve manier kun je zelf nagaan of jouw organisatie (en jijzelf) begrijpt wat de leefwereld is van de jongeren en hoe je ervoor kunt zorgen dat jouw wensen en die van de jongeren samenkomen en voor positieve impact gaan zorgen.
Deze kennisboostsessie is bedoeld voor de mensen die een jongeren doelgroep willen aantrekken voor hun organisatie en meer willen leren over de generatie van morgen.
Aanmelden
Je kunt je niet meer registreren voor deze kennisboostsessie. Wil je toch nog graag deelnemen? Dat kan! Op het tijdstip van de sessie kun je deelnemen via deze link in Microsoft Teams.
Toch nog gemist? We nemen zoveel mogelijk sessies op zodat we de kennis kunnen blijven delen. De opnames worden t.z.t. gedeeld op onze site.
Kennisboostweek Nieuwe Gezichten: de kennis voor de een is de inspiratie voor de ander