Social media vraagt van organisaties en bedrijven dat ze op een persoonlijke manier weten te communiceren met hun klanten. Een op een. Je kunt gewoon een gesprekje voeren met zomaar iemand. Het is dus belangrijk dat je de communicatie op je social media kanalen persoonlijk maakt. Dat is al een belangrijk to doetje.
Vervolgens komt de vraag hoe presenteer je jouw organisatie zodanig dat nieuwe vrijwilligers zich bij jouw organisatie gaan aanmelden? In deze kennisboostsessie helpt Chulah Berkowitz je met het maken van goede social posts door onder andere je organisatie identiteit erbij te halen en een aantal inspirerende best practices te laten zien.
Chulah Berkowitz is freelance communicatieadviseur voor de Expedities Nieuwe Gezichten en projectleider Vrijwilligersprijzen bij NOV. Ze heeft de afgelopen 20 jaar veel organisaties met hun communicatie en marketing rond vrijwilligerswerving geholpen.
Deelnemen
Je kunt je niet meer aanmelden voor deze sessie, maar mocht je alsnog mee willen doen dan kan dat via deze link. Laat het ons gerust weten indien er nog vragen zijn via mensenmakennederland@nov.nl.
Kennisboostweek Nieuwe Gezichten: de kennis voor de een is de oplossing voor de ander