Belang van een krachtige kernboodschap
Je weet vast en zeker heel goed te vertellen wat je doet met jouw organisatie. Belangrijk is dat je ook goed kunt overbrengen waarom je doet wat je doet! Waar geloof je in? Wat zijn jouw drijfveren en die van je collega's? Met een goede kernboodschap sla je de brug tussen de beleving van een bedrijf en je eigen bedoeling. Als je dat goed over kunt brengen, als je mensen écht in hun hart weet te raken, maak je de connectie met de mensen van een bedrijf. En daarmee kom je verder! Monique Huizenga vertelt je hoe je dit kunt doen.
Golden Circle
Om hier woorden aan te geven, werken we met de Golden Circle van Simon Sinek waarin de WHY, HOW en WHAT de uitgangspunten zijn. Tijdens deze online sessie van ruim een uur gaan we hiermee verder.
Opbrengst
Doel is dat je na deze sessie een idee/basis hebt van jouw kernboodschap en dat je inspiratie en goede ideeën hebt om dit zelf of samen met anderen verder uit te werken.
Ben je geinspireerd geraakt en wil je graag verdere stappen zetten? Meld je dan ook aan voor de online sessie op 8 juni: hierin gaan we aan de slag met jouw ambitieplan!
Voor wie is deze sessie?
Voor iedereen die actief is voor een organisatie die met vrijwilligers werkt of voor een vrijwiligerscentrale en die graag stappen wil zetten in het duurzaam samenwerken met bedrijven.
Meedoen
Aanmelden kan niet meer, maar wil je alsnog meedoen dan kan je aansluiten via deze link.