13. Hoe werkt het met EHBO inzetten op een evenement, waar moet je dan aan denken

ProfielfotoIris de Jong 25-02-2024 477 keer bekeken 0 reacties

Begin

20-03-2024 om 19:30

Einde

20-03-2024 om 20:30

Maximaal aantal aanmeldingen bereikt, je kunt je niet meer aanmelden.

Locatie

Online via Teams

Als je een evenement organiseert wil je ook zorgen dat je bezoekers ergens terecht kunnen als ze Eerste hulp nodig hebben.

Als je een evenement organiseert wil je ook zorgen dat je bezoekers ergens terecht kunnen als ze Eerste hulp nodig hebben. Maar hoeveel EHBO’ers heb je dan nodig? Hoe bedenk je welke risico’s bezoekers lopen? Hoe vraag je EHBO aan? Wat kost dat? Waar moet je verder aan denken en hoe kan je zorgen dat het voor iedereen een leuk evenement wordt.

Deze sessie wordt verzorgd door Marieke van der Valk. Sinds haar 15e is ze al vrijwilliger. Naast haar werk als docent bij de Hogeschool van Amsterdam is zij instructeur Eerste Hulp en voorzitter van het landelijk bestuur van de Koninklijke Nederlands Vereniging EHBO.

Deelnemen

Je kunt je niet meer officieel aanmelden voor deze kennisboostsessie. Maar via deze MS Teamslink kun je deze sessie alsnog bijwonen. Graag tot dan!

0  reacties

Partners:     Movisie

Cookie-instellingen