Een kleine stichting (Speelotheek) heeft geen E-Herkenning. Ik snap dat het (bijna) noodzakelijk is om online zaken doet met overheidsinstanties, maar schijnbaar doen ze het nu ook al jaren zonder. Hun penningmeester had hier bericht over gekregen en ze vroegen zich af of zij dit als stichting verplicht zijn om dit aan te vragen.