Aan de slag met toolkit 'MDT in het regeerakkoord’

ProfielfotoJoanne Wieringa 23-03-2021 1773 keer bekeken 0 reacties

Nederland heeft gekozen. Hét moment om het kabinet in wording te overtuigen weer voor MDT te kiezen! Veel organisaties die betrokken zijn/waren bij MDT hebben aangegeven graag de stem van MDT-jongeren en het MDT-netwerk te willen laten horen richting politiek en samenleving.

Daarom zijn er een aantal tools en ideeën ontwikkeld. Deze staan in de speciale toolkit ‘MDT in het regeerakkoord’. In de toolkit staan onder andere een onepager over het belang van MDT, een voorbeeldbrief van twee MDT-jongeren en een aantal social media posts voor zowel jongeren als organisaties.

Vanuit NOV vinden we het van groot belang dat MDT blijft voortbestaan. MDT is zowel voor jongeren als voor de samenleving en maatschappelijke organisaties van grote waarde. Daarom sturen wij vanuit NOV binnenkort, samen met de NJR, een brief naar de formateur om MDT onder de aandacht te brengen.

Draag je (als organisatie) MDT ook een warm hart toe? Vind je het ook van belang dat MDT onder de aandacht wordt gebracht van de formerende politici, zodat MDT wordt meegenomen in de rijksbegroting en we MDT kunnen voortzetten en verder uitbouwen? Maak dan gebruik van de toolkit ‘MDT in het regeerakkoord’ en laat van je horen!

Neem voor meer informatie contact op met Yvonne Kruizinga (y.kruizinga@nov.nl) en/of Joanne Wieringa (j.wieringa@nov.nl). Zij zijn vanuit NOV betrokken bij de (door)ontwikkeling van MDT.

0  reacties

Partners:     Movisie

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.