Good Busy & NVP - 3 webinars

Good Busy biedt allerlei tools die jouw organisatie helpen bij het vormgeven van medewerkersvrijwilligerswerk. Deze tools komen van onze (internationale) partners en nationaal en internationaal onderzoek of zijn door Good Busy speciaal ontwikkeld om jouw bedrijf te helpen om goed doen makkelijker te maken. 

De Good Busy tools-top 3 

Onze populairste tools zijn onze handige toolkits en checklist om direct te starten met medewerkersvrijwilligerswerk in jouw onderneming,

 

 

 

 

 

Nog veel meer handige tools

NVP - het nationale netwerk van HR professionals - organiseerde in samenwerking met Good Busy een serie van drie webinars rondom het thema medewerkersvrijwilligerswerk. De webinars combineren de praktijk met de theorie van de Good Busy Toolkits.

Webinar #1

Inspiratie, onderzoeksresultaten en de business case voor HR door Dr. Lonneke Roza, PhD Corporate Volunteering.

Webinar #2

Good practices, met casus van Philips Benelux en ABN AMRO Foundation. 

Webinar #3

Aan de slag met een ‘working format’ voor je eigen plan van aanpak, draagvlak en implementatie met DLL (Rabobank Groep). DLL deelt ‘het geheim’ hoe -als onderdeel van de Employee Journey- 73% van de medewerkers mobiliseert als vrijwilliger. 

Afbeeldingen

Partners:     Movisie

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.