Tip 1: Blijf dicht bij je corebusiness
Om als sterke partner bij te kunnen dragen in een partnerschap is het goed om dicht bij de corebusiness van je bedrijf te blijven! Zo verbindt KPN verbindt al 140 jaar mensen met elkaar dus wat is er logischer voor KPN om dan mensen, voor wie sociaal contact niet vanzelfsprekend is, te verbinden met de wereld om hen heen.
Tip 2: Raak de samenleving met je activiteiten
Zorg als onderneming dat je de samenleving raakt door de activiteiten die je ontwikkelt. Dan creëer je impact bij je stakeholders en voeg je waarde toe aan je bedrijf en/of merk. In dit filmpje krijg je een beeld hoe je daar vorm aan kunt geven. (Om dit filmpje hieronder te kunnen zien, kan als je de cookies van derden hebt geaccepteerd.)
Tip 3: Zoek de synergie
Een samenwerking komt tot bloei als beide partijen erdoor versterkt worden. Zoek daarom vooral de synergie met de organisaties of evenementen die je bedrijf sponsort en natuurlijk het medewerkersvrijwilligersprogramma.
Meer weten over effectieve partnerschappen?
In de strategische toolkit van Good Busy is veel informatie te vinden over dit ondewerp. Lees hier de info of vraag de toolkit aan.
Meer weten over het KPN Mooiste Contact Fonds? Kijk eens op hun website.